Jumat, 19 Mei 2017

Promo Akhir Pekan Toserba Yogya

Promo Akhir Pekan Toserba Yogya - Selepas memberi pelbagai promo menarik, kali ini Yogya Toserba Branch Cianjur menyediakan promo pertukaran menarik barang-barang lama dengan yang baru. "The seluar seluar hanya terpakai kepada seluar dalam seluar dalam lelaki. Program ini hanya digunakan di Yogya Grand Cirebon dan Yogya Branch Cianjur sahaja," katanya lagi.


Yogya Jabatan Pentadbiran Awam Warga Cianjur, Sri Abriyani berkata, pertukaran Promo Akhir Pekan Toserba Yogya barang-barang lama dengan yang baru, khususnya bagi seluar dalam rider jenama, di mana mekanisme pengguna hanya membawa tiga seluar dalam mana-mana jenama bekas, ia akan diberi terus sepasang Rider seluar dalam jenama sahaja dengan harga sekitar Rp5 ribu sahaja.


Selain promo ini, Yogya Department Store juga telah diberi satu lagi Promo Akhir Pekan Toserba Yogya tersebut didiskaun harga bagi pelbagai jenis elektronik dan pelbagai barangan yang terdapat di Yogya Cianjur supermarket. "Dengan berbagai diberikan program, salah satu usaha untuk memanjakan pengguna, dengan harapan bahawa pengguna yang membeli-belah akan menjadi pengguna yang setia," kata beliau.


Promo selengkapnya : http://www.promojsm.com/2017/05/promo-akhir-pekan-toserba-yogya.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar